Kampagnemateriale

KSD

Projektet
KODAs rolle som musikbranchens rettighedsvogter er svær at brande sig på. Da iBureauet indledte samarbejdet med KODA i 2006, hed opgaven derfor at bidrage med et mere positivt image via et opdateret og farverigt grafisk udtryk. Dette har resulteret i mange forskellige større og mindre opgaver for både KODA og deres samarbejdspartnere Gramex og Musikzonen. Gennemgående er opgaverne blevet løst med brug af hele farvecirklen, men med et overordnet enkelt og rent udtryk. iBureauets grafiske fortolkning af KODA signalerer på en gang den seriøsitet og musikglæde, som KODA og Spil Dansk står.Produkterne
· Redesign og identitet af forrige KODA.dk og medlemsblad

· Redesign af spildansk.dk.

· Redesign af medlemsblad.

· Plakater og andet grafisk arbejde i forbindelse med Spil Dansk Dagen, som afholdes hvert år.

· Bogudgivelser.

· Messematerialer til bl.a. festivaler og lignende.

Se billeder og specifikke opgaver på vores blog

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *