Grafisk design

CaseBild_LARM

Projektet
LARM Audio Research Archive er et tværfagligt forskningsprojekt, der arbejder på at lette forskningsadgangen til den radiofoniske kulturarv. Med spændende arrangementer og arbejdet med at gøre fortidens stemmer tilgængelige for nutiden er LARM et innovativt og udadvendt projekt. Det var netop denne side af LARM, som iBureauet fik til opgave at fremhæve og synliggøre gennem en ny grafisk identitet på alle tryksager. I forsøget på at opdatere det gamle og tekniske materiale  tog vi sorthvidbilleder af retro radioer og andet ældre lydteknisk udstyr og aktualiserede disse via grafiske former i skrappe og gennemtrængende neonfarver. Strategien var at formidle LARMs brand via stramme grafiske virkemidler med et indtrængende og udadvendt tvist.

Produkterne
· Udvikling af LARMs nye trykidentitet.

· Identitetsfolder der formidler LARMs både fagnørdede og udadvendte innovative identitet. Foruden de beskrevne visuelle udtryk var elastikker i forskellige pangfarver bundet omkring hver enkelt folder som et særligt tvist, der fuldendte looket og gav folk lyst til at tage og beholde folderen.

· Kalender/plakater der viser LARMs arrangementer til ophængning på spillesteder o.lign. Produceres to gange årligt i hhv. efterårs- og forårsudgave.

· Programmer og postkort.

· Grafik til digital markedsføring.

Se billeder og specifikke opgaver på vores blog

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *